mandag den 1. juli 2013

Blogland i Boxland/Kreativt marked

I august og september er OhDeer en del af en lækker design pop-up shop i Boxland i Carlsbergbyen i København. Vi er i alt 8 designere, der bag navnet "... in a box" sælger vores produkter i Boxlands hyggelige miljø.



Vi vil rigtigt gerne gøre det muligt, for mange flere af Bloglands/Københavns kreative, at være en del af projektet Boxland. Vi har derfor - i samarbejde med arrangørerne bag Boxland - valgt at stable et Design/loppemarked på benene mellem de pop-up shops der fast ligger i Boxland.

Så er du kreativ og laver lækre ting du har lyst til at sælge - eller ønsker du bare at mødes med en masse andre bloggere og sælge ud af dit kælderguld - vil vi meget gerne se dig!
Det bliver i weekenden 31. august/1. september 2013 - begge dage fra 10-17. En almindelig udendørs stand koster 150 kr. pr. dag - og man kan leje et bord af arrangørerne for 50 kr. Standen kan deles af flere hvis man ønsker at gå flere sammen.



Du kan booke stand til marked i Boxland hos Niels på mail@boxland.dk - skriv "kreativt marked" og hvilken/hvilke datoer du ønsker at deltage. Giv os også gerne et hint her på bloggen hvis du tilmelder dig - vi er så nysgerrige ;)

Del endeligt begivenheden på blogs og facebook - så vi kan få et hyggeligt kreativt marked med Blogland i Boxland!

Hilsen Heidi og Tina

8 kommentarer:

  1. Ååååh hvor det lyder spændende!! Også har man hele sin ferie til at være ekstra kreativ i :-)

    Jeg går lige i tænkeboks om jeg kan nå at være med...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da! Du skal da være med ;) Og der er netop en dejlig sommerferie at producere i et stille og roligt tempo i.

      Slet
  2. Jeg kom lige ind på jeres blog og vil gerne følge den.. men jeg synes ikke at jeg kan finde knappen til Bloglovin.. og det giver jo ikke så meget mening af følge via Google når Google reader er lukket ned.

    lyder spændende med markedet.. Det må jeg lige overveje

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for reminderen :) Vi har nu fået tilføjet en Bloglovin knap. Vi regne dog stærkt med at man stadig vil kunne følge os via Google Friend connect da det jo efter rygtet blot er google reader der lukker. Vores knap hertil virker i hvert fald- indtil nu - stadig. Så må vi se hvor længe det varer :)

      Slet
  3. Åhhh, det kunne være spændende... jeg må lige tænke lidt om jeg kan nå at sy ting til sådan en stand...

    SvarSlet
    Svar
    1. åhhh - det kunne være hyggeligt søde Stine :)

      Slet
  4. Susanne Jakobsen6. juli 2013 kl. 19.54

    Hej med jer - jeg har booket en box og kommer bl.a. med baby og småbørnstøj - det var mig, der havde boxen rundt om hjørnet. Vi ses uge 35:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor hyggeligt Susanne. Dine fine ting passer perfekt til et kreativt marked :) Min niece (og ikke mindst hendes mor ;) )Blev rigtigt glad for de fine bloomers :)

      Slet